Aquesta setmana des de l’Espai Social Can Gelabert-acidH hem visitat el Poble Espanyol.Hem passejat pels carrers, visitat 2 exposicions i hem gaudit de la decoració Nadalenca de l’espai.

El Poble Espanyol es va construïr amb motiu de l’Exposició Internacional de Barcelona l’any 1929  buscant concentrar l’ànima d’Espanya en un sol espai.

Avui dia, la majoria de les seves construccions es mantenen intactes i reprodueixen, a escala real, edificis, places i carrers de diverses zones d’Espanya.

A més dels edificis també s’hi poden veure artesans treballant en directe i peces d’art contemporani de figures universals com Dalí, Picasso, Miró o Guinovart.

Ens ha agradat molt l’audiovisual Feeling Spain, amb el que hem fet un viatge virtual per la geografia i les tradicions més autentiques de la cultura espanyola.

Esta semana desde el Espai Social Can Gelabert-acidH hemos visitado el Poble Espanyol. Hemos paseado por las calles, visitado 2 exposicions y hemos disfrutado de la decoración Navideña del espacio.

El Poble Espanyol se construyó con motivo de la Exposición Internacional de Barcelona en 1929, buscando concentrar el alma de España en un solo espacio..

Hoy en día, la mayoría de sus construcciones se mantienen intactas y reproducen, a escala real, edificios, plazas y calles de diversas zonas de España.

Además de los edificios también se pueden ver artesanos trabajando en directo y piezas de arte contemporáneo de figuras universales como Dalí, Picasso, Miró o Guinovart.

Nos ha gustado mucho el audiovisual Feeling Spain, con el que hemos realizado un viaje virtual por la geografía y las tradiciones más auténticas de la cultura española.